reklama

(Ne)tvorivá kríza, alebo prečo som tak dlho nič nenapísala

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Piatok 19. októbra 2018

 Moji drahí čitatelia a priaznivci, dovoľte, aby som sa vám ospravedlnila. Po dlhšej dobe sa pripomínam znova.

 V poslednom období sa toho udialo toľko, že by som sedela pri rozpisovaní všetkých udalostí minimálne ďalších dvadsaťštyri hodín, tak vám skúsim priblížiť len zopár tých, ktoré mi utkveli v pamäti najviac, alebo boli pre môj nasledujúci život veľmi zásadné.

 1. ZMATUROVALA SOM – Áno, je to tak! Dočkala som sa. Po náročných, občas i stereotypných dňoch, som prekročila prah strednej školy naposledy. Nebudem klamať, že hoci som sa tejto myšlienky nevedela dočkať a za uplynulé štyri roky som túto situáciu privolávala snáď miliónkrát, v konečnom dôsledku sa mi po líci skotúľala nejaká tá slzička. Ale ako sa vraví, vždy keď niečo končí, iné sa začína.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. UŽÍVAM SI (NE)KONČIACE SA VOĽNO – Čerpám, čo najviac energie na nasledujúce obdobie. Veľa čítam, snívam, usmievam sa (i keď pri pekelných teplotách, ktoré sú každým rokom dlhšie a neúnosnejšie to teda veľmi úsmevné nie je).

Ale skoro vždy je to o extrémoch! V zime je niekoľko stupňov pod nulou, v lete horúčavy, tak by to konečne chcelo akúkoľvek vhodnú alternatívu. Tak mi napadlo: Nemáte niekto číslo na riaditeľa zemegule? Ak hej, tak pokojne mi ho posuňte, budem rada.

Zakončím to síce jednoducho, no úprimne. Som spokojná. Teším sa na to, čo ma v najbližšej dobe čaká. Viem, že to nebude vždy prechádzka ružovou záhradou, no ja budem robiť všetko pre to, aby som to zvládla, pretože si to zaslúžim.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaslúžim si všetko, o čom dokážem snívať a nielen ja, ale aj VY.

Poďme do toho túto jeseň SPOLU (nie, nie je to žiadny politický slogan) – nebojme sa snívať a žiť vo veľkom!

Natália Štepanovičová

Natália Štepanovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Verba volant, scripta manet."(Povedané uletí, napísané pretrvá). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu