reklama

Nestoj vo dverách, buď poď ďalej, alebo odíď!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nevládzem. Som unavená. Z teba. Z toho, čo robíš alebo skôr nerobíš, no mohol by si. Budem úprimná, už dlhšie mi víria hlavou viaceré myšlienky. James Blunt mi tu spieva, aká som nádherná a ja plačem. Áno, je to tak, momentálne ma dokáže rozplakať akákoľvek melancholická skladba, je jedno, kto je jej interpretom. V poslednom období o tebe premýšľam viac ako zvyčajne. Neviem, či to je tým, že nás delí už len kúsok od Vianoc, a preto prepínam na nejaký „vianočný mód“ alebo to proste vyšlo len tak. Napriek všetkým okolnostiam to potrebujem zo seba dostať. Von! Oči sa mi už lesknú, ale nie, nebudem plakať. Aspoň nie teraz. Pretože Fergie spieva múdro „veľké dievčatá neplačú“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vieš zlatko, bolí ma jedna vec. Neviem, aká dôležitá som v tvojom živote.

To ma raní.

Ubíja.

Najzvláštnejšie na tom všetkom je len jedno: Mám pocit, akoby si stál v otvorených dverách a nevedel, čo ďalej. Či ostať, či raz a navždy za sebou zabuchnúť tie prekliate dvere, alebo sa jednoducho nepatrne vytratiť tak, aby ma to bolelo, čo najmenej.

Unavuje ma tvoje večné váhanie a sama neviem, či o takú osobu vo svojom živote stojím. Pretože pochop, aj ja som len človek, mám jedny nervy a toto je na mňa príliš.

Nebudem ti viac volať, prosiť ťa, aby si prišiel, keď ťa najviac potrebujem. Ty aj tak prídeš len v prípade, ak sa ti to bude hodiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bol si pre mňa dôležitý, možno viac ako si vieš predstaviť. Spravila by som pre teba prvé aj posledné, ale povedala som si dosť.

Stačilo!

Odtrhla som sa.

Od teba.

 Od všetkého, čo sme mali spoločné.

Všetky spomienky som zahodila.

Pre svoje dobro.

Nebudem klamať, trvalo mi kým som sa ako-tak dala dokopy. Nemôžem a už viac nechcem žiť v stave, v ktorom sa ti ponúknem na zlatom podnose, ale len vtedy, keď sa ti zachce, alebo ťa nebude mať kto vypočuť. Patril si k tým najdôležitejším, ktorých som zo svojho života nechcela za žiadnych okolností vyškrtnúť, ale priznávam celkom úprimne – nikdy som nechcela byť pre teba jednou z možností.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcela som viac. Chcela som byť tvojou prioritou, tvojim „NUMBER ONE“.

Vieš, že ti budem vždy fandiť, podporovať ťa, ale už to nebudem robiť z takej blízkosti ako doteraz.

Lúčim sa. Verím, že si na mňa občas spomenieš a usmeješ sa, pretože ty a tvoje lekcie ma veľa naučili a vyformovali moje odolnejšie, sebavedomejšie ja.

A práve za to ti ďakujem.

Natália Štepanovičová

Natália Štepanovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Verba volant, scripta manet."(Povedané uletí, napísané pretrvá). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu