reklama

Zbohom rok 2016 (Prehľad NAJzásadnejších udalostí)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V období, keď ešte stále jeme vianočné pečivo, pripravujeme silvestrovskú kapustnicu, nastal tak, ako každý rok, čas bilancovať.
 
Rok 2016 bol pre mňa istým spôsobom prelomovým rokom. Rokom zásadných udalostí v mojom živote, ale aj tých menej zásadných.

Preto si milí čitatelia, poďte spolu so mnou zaspomínať na pár z tých mojich NAJ:

FEBRUÁR: Založenie blogu a prvý uverejnený článok.
Presne si pamätám na ten nápad, založiť si svoj blog, kde by som mohla publikovať svoje postrehy, pocity, ale aj názory a nenechať príbehy zapadnúť prachom v mojom počítači, zošitoch, či diároch.
 Pamätám si aj na moment, ako som dala mame prečítať môj článok tesne pred tým, ako som ho išla uverejniť. Keby so mnou väčšinu námetov, ktoré som spísala a dala dokopy v článkoch nezažila, asi by mi neverila.
Viem, že je na mňa pyšná, pretože som našla niečo, čo ma v živote baví.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

MÁJ: Zoznámenie sa so ženou, ktorá je mi tak veľmi podobná a zároveň odlišná, predovšetkým je to priateľka, ktorá zmenila môj pohľad na svet, na ktorý sa dívam občas aj jej očami. 
Ďakujem ti Stanka. 

JÚN: Dovŕšenie dospelosti. Áno, od tohto letného mesiaca už nie som dieťaťom. Žiaľ, alebo chvalabohu?
Každopádne veľa sa tým nezmenilo aj keď si väčšina ,,nedospelákov“ myslí pravý opak.


SEPTEMBER: Odchod blízkeho priateľa za prácou do zahraničia.
Áno, zamávalo to so mnou.

OKTÓBER: Stačilo napísať len jeden jediný článok na to, aby som ním získala pre mňa veľmi dôležitého fanúšika – čitateľa môjho blogu. 
Neviete si ani len predstaviť, ako som sa po slovách pochvaly práve od neho cítila. Myslím, že sa to nedá ani opísať. Napíšem len, že vám prajem zažiť niečo podobné!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

NOVEMBER: Veľká bodka, no možno zároveň aj výkričník preto, aby som nezabudla, že v živote nie je všetko tak, ako vyzerá.
Ďakujem za túto skúsenosť, ktorá bola síce negatívna, no poučila som sa z nej a nabudúce budem obozretnejšia. 
Ako sa vraví: dôveruj, ale preveruj!

DECEMBER: Najkrajšie sviatky strávené v kruhu rodiny. 
Počkať, čo ešte si má vlastne človek vôbec priať?
 Mám jedno menšie želanie, takže by som nemusela dlho premýšľať, odpovedala by som celkom okamžite, ale keďže onedlho privítame Nový rok, možno, že sa časť zo želania splní v tom nasledujúcom ktovie....

Týmto sme sa dostali na koniec môjho NAJ z tohto roka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Milí moji čitatelia, chcem vám poďakovať, že ste celý rok boli so mnou prostredníctvom mojich článkov. 

 Želám vám, aby ste v Novom roku boli šťastní, zdraví a milovaní. 

Viem, že si poviete, že je to len ďalšie klišé, no keď spĺňame tieto tri atribúty zvládame aj horšie životné situácie s väčším optimizmom a nadhľadom.
Tiež vám prajem veľa inšpirácie, nech vaša fantázia pracuje na plné obrátky, veľa kreatívnych chvíľ, odvahy na splnenie životných cieľov, ale aj na postavenie sa novým výzvam. 

A ak ste aj náhodou niečo nestihli, nezúfajte, máme pred sebou 365 nových začiatkov a príležitostí. 


Teším sa na vás v roku 2017 a pevne verím, že tento rok bude pre nás všetkých úspešný a možno o niečo lepší ako rok 2016. 

Natália Štepanovičová

Natália Štepanovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Verba volant, scripta manet."(Povedané uletí, napísané pretrvá). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu