reklama

Nikdy nepodceňujte malé množstvo snehu na chodníku, pretože Vám môže zmeniť život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To ráno bolo také isté, ako všetky ostatné. Alebo pri najmenšom ním malo byť, myslela som si to. Keďže som mala jarné prázdniny nechcelo sa mi v utorok vstávať zavčasu ku doktorke. Lenže plánovaný trojmesačný termín vyšetrenia nepustí. A tak som neochotne a rezignovane vyliezla z postele. Po malých krôčikoch som kráčala najskôr na toaletu, neskôr do kuchyne. Sadla som si na stoličku a chvíľu som sa snažila registrovať, že je tu ďalší nový deň a s ním aj nové ráno. Ako náhle sa mi ako- tak podarilo spamätať sa a na oko sa prebudiť, vstala som a celkom automaticky som šla naliať vodu do kanvice, medzitým nachystať šálku a nasypať lyžičku kávy a lyžičku kokosového cukru, ktorého chuť si zamilujete hneď pri prvom ochutnaní. Čakala som a čakala. To čakanie sa mi zdalo príliš dlhé, keď tu zrazu voda v kanvici zovrela a ja som si mohla zaliať svoju rannú kávu, môj ranný rituál, vďaka ktorému býva vstávanie znesiteľnejšie. Po káve a raňajkách sa na rad dostal môj zovňajšok, resp. jeho úprava. Konečne sa na mňa dalo pozerať. Oči už neboli rozospaté, na pery som si naniesla rúž v malinovej farbe. Už zostávalo splniť len poslednú, pomyselnú čerešničku na torte – obliecť sa. Ako náhle som splnila poslednú úlohu toho rána mohla som s pokojom Angličana vyraziť k autu a nerušene uvažovať nad priebehom dňa. To som však ešte netušila, aké prekvapenie ma čaká.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišli sme na miesto. Ostávalo už len zaparkovať a prejsť pár krokov do budovy nemocnice. V tom to prišlo ! Vystúpila som z auta, prešla pár krokov a moje tenisky neboli pripravené na pár centimetrov snehu a dali mi to patrične najavo. Tušíte správne – spadla som. Spadla som do klzkého snehu pomiešaného s blatom. Zbehlo sa to rýchlo, v jednu minútu stojíte pevne na zemi a v tú druhú ležíte v snehu a blate.

Tento problém pádu sa dá aplikovať aj na iné situácie v živote. Často krát spadnete a o niekoľko sekúnd sa snažíte vstať a pokúsite sa znova začať odznova, prípadne pokračovať v tom, čo ste robili predtým. Základom je postaviť sa a nenechať sa zraziť nepriazňou osudu na zem ! Keby som sa vtedy nepostavila ležala by som na tom chodníku doteraz. Ale aj ja som si vybrala. Vybrala som si vstať, bojovať a ísť ďalej. Aj napriek ľudom, ktorí mi neustále vravia, že si nesplním svoje sny, pretože na to nemám. A toto ma motivuje, toto ma posúva. Pretože aj ja, ako každý z nás prežíva v živote búrky. Avšak po každej búrke opäť vyjde slnko a ty sa na svet môžeš znova usmievať. Viem, že toto si čítal/a, počul/a už veľakrát, ale je to tak. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A keď sa nevzdáš, splníš si sny a dokážeš všetkým, ktorí v teba neverili, že si úspešný/ á a hlavne šťastný/á!

Pretože tvoj vnútorný pokoj je najdôležitejší.

Natália Štepanovičová

Natália Štepanovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Verba volant, scripta manet."(Povedané uletí, napísané pretrvá). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu